参加申し込み時に発生したエラーに関するご案内です。

We would like to provide you with information regarding the error that occurred during the participation application.

  1. We recommend using the Chrome browser when submitting your participation application.
  2. To resolve the errors, please clear the cache of your internet browser.
  3. If you are applying while using WIFI, please be aware that errors may occur during the application process.

Thank you.


关于参加申请时出现的错误,我们提供以下信息:

  1. 在进行参加申请时,我们建议您使用Chrome浏览器。
  2. 为了解决错误,请清除您的互联网浏览器缓存。
  3. 如果您在使用WIFI的情况下申请,可能会在申请过程中出现错误。

谢谢。


参加申し込み時に発生したエラーに関するご案内です。

  1. 参加申し込み時には、Google Chrome ブラウザの使用をお勧めします。
  2. エラーの解決のため、インターネットブラウザのキャッシュをすべて削除していただくようお願いいたします。
  3. WIFIを使用される状況で申し込む場合、申し込みプロセス中にエラーが発生する可能性がございます。

ご理解とご協力、どうもありがとうございます。


참가 신청 시 발생한 오류에 대한 안내 말씀드립니다.

  1. 참가 신청 시 크롬 브라우저 사용을 권장합니다.
  2. 오류 해결을 위해 인터넷 브라우저의 캐시를 모두 삭제해주시기 바랍니다.
  3. WIFI를 사용하시는 상황에서 신청하실 경우, 신청 과정 중에 오류가 발생할 수 있습니다.
    감사합니다.

Comments are closed